Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Marketing - Könyvismertető képes leírás - Szakdolgozat.tlap.hu
részletek »

Marketing - Könyvismertető - Szakdolgozat.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: szakdolgozat.tlap.hu » Marketing - Könyvismertető
Keresés
Találatok száma - 7 db
 PR az interneten

PR az interneten

Mikulás Gábor: PR az interneten (szakdolgozat). Javaslatok egy építőipari vállalat honlapjának fejlesztésére. Az Internet egyre népszerűbb, de lehetőségeinek kihasználásához több tudásra van szükség. Az új média egyidejű, folyamatos kommunikációs lehetőséget kínál, biztosítja a mérhetőséget és információs csomópontokat, portálokat kínál.

Dr. Eszes István

Dr. Eszes István

Elsősorban marketing, marketing stratégia és online marketing témakörében vállalok témavezetést. A dolgozatoknál támogatom a gyakorlati témák feldolgozását. Minél szűkebb és konkrétabb a téma, annál könnyebb feldolgozni. Nem vagyok híve az írjunk meg 4 anyagból egy ötödiket típusú munkamódszernek.

Hogyan írjunk (és gépeljünk) szakdolgozatot

Hogyan írjunk (és gépeljünk) szakdolgozatot

A vékony könyvecske, melynek címe szándékosan utal Umberto Eco jól bevált, népszerű munkájára , tulajdonképpen az olasz író könyvének kiegészítéseként ajánlható. Ugyanis, ami Eco könyvében kevésbé hangsúlyos, az áll a középpontjában: a szakdolgozat formai követelményrendszere és szabványai, a hivatkozások módjai, típusai, és persze a különféle adatbázisok fajtái, azok elérhetőségei.

Hogyan írjunk szakdolgozatot?

Hogyan írjunk szakdolgozatot?

szeretném tisztázni, hogy ez a könyv nem azt kívánja elmagyarázni, hogyan kell tudományos kutatást végezni, s nem is a tanulás értékéről szóló elméleti-kritikai eszmefuttatásnak készült. Csupán észrevételeket közöl arra vonatkozóan, hogyan juthatunk el a vizsgabizottságig egy törvény által előírt, meghatározott számú gépelt oldalt tartalmazó fizikai objektummal, amelynek feltételezhetően van némi köze ahhoz a tudományághoz, amelyből diplomát kapunk, s amely nem taszítja bírálónkat a fájdalmas elképedés állapotába...' - írja Umberto Eco a könyv bevezetőjében.

Marketing-lehetőségek a környezetvédelem területén

Marketing-lehetőségek a környezetvédelem területén

Azért foglalkozom a környezetvédelemmel, mert személyesen is nagyon fontosnak tartom az ügyet, másrészt a jövő egyik legjelentősebb társadalmi-gazdasági kérdésének tekintem. Amennyiben a marketing a figyelemfelkeltés tudománya, akkor a jövő ( és a jelen ) egyik jelentős tényezőjére biztosan fel kell hívni a figyelmet.

Szakírás

Szakírás

Bevezetés a tudományos munkák értékeléséhez, írásához. A magára valamit adó orvos manapság nem elégszik meg a tanulással és tudással, hanem megfigyeléseivel,kutatásaival igyekszik a tudomány kincsestárát gazdagítani, azt közzétenni, és ezzel a betegellátást szolgálni. Ennek kapcsán óhatatlanul találkozik a tudományos közlemények szakírói követelményeivel és útvesztőivel.

Vállalkozás Online

Vállalkozás Online

Amint az manapság már köztudott a marketing nem jelent egyet a reklámmal, vagy az értékesítéssel (eladással). Mindezeket a funkciókat magába foglalja, illetve segíti, de alapjában véve más jelentéssel bír. A marketing ötvözi mindazokat az eszközöket, melyek segítségével termékeinket illetve szolgáltatásainkat sikerrel kínálhatjuk fel a piacon.

Tuti menü